• July 04, 2013

מערכת ניהול אירועים אינטרנטית הינה מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, באמצעותה ניתן לבצע פתיחה 

של אירוע הכולל מכירת כרטיסים לאירועים שונים כמו הופעות, כנסים או מפגשים עסקיים, וליצור דף אירוע

או ממש מיני סייט מקצועי המאפשר לכם לצפות בסטטיסטיקות ורישום לאירועים אונליין.


כמובן, שישנם אירועים חינמיים ללא עלות, שכל שנדרש לעיתים זה הרישום של המוזמנים, וגם את הפעולה הזו 

ניתן לבצע במערכת מסוג זה. 


אז איך זה עובד?


כל מה שאתה צריך לעשות בתור מתכנן, מנהל או מפיק האירוע הוא ליצור ולעצב דף אירוע משלך,

המתנהל באמצעות מערכת סליקה לאירועים באינטרנט. ב- TIXIT תוכלו לבד מבלי להיעזר בספקים חיצוניים ליצור עמוד אינטרנטי מושקע,

העובד דרך פלטפורמה נוחה ומאובטחת. בעמוד ההרשמה, כל מה שצריך לעשות זה להכניס את הפרטים האישיים,

לבחור סיסמא ושם משתמש ולאשר את תנאי ההרשמה.

 
לאחר שביצעת את ההרשמה ב- TIXIT, תוכל עכשיו להתפנות ליצירת עמוד האירוע שלך, להפיץ, לפרסם ולשווקו ברשת.

מעכשיו, לכל אחד יש גישה לפרטי האירוע אותו יצרת במערכת.

הרעיון הוא כמובן לקדם אותו בפלטפורמות חברתיות פופולאריות כגון פייסבוק, טוויטר ומנועי חיפוש כמו גוגל,

מה שיאפשר לחשוף את האירוע בפני קהל יעד גדול ואיכותי. 


כיום זה ממש הכרחי ליצור איזור נוחות ללקוחות, והכל מרוכז במקום אחד מפוקח, מאחר שרבים מהמשתמשים

 מסונכרנים לכל מקום באמצעות הסמארטפונים שלהם. 

 
התחילה תנועה באירוע שלך, מעולה!


כאשר אתה רואה שאנשים נרשמים לאירוע בקלות, האירוע מקבל שיתופים ברשתות חברתיות וכמות הכרטיסים יורדת,

אתה בדרך הנכונה.

עכשיו אחרי שהאירוע כבר די מנהל את עצמו, תוכל לבצע פעולות אחרות ולהתפנות לשאר המשימות לארגון האירוע המושלם.

כעת, תוכל לעקוב על דף האירוע ולבדוק בכל רגע נתון מה נעשה בו. 


המערכת מאפשרת לך:


לבדוק בזמן אמת את תמונת מצב המכירות של הכרטיסים.
להתעדכן בכמות ההכנסות של האירוע עד לנקודת זמן מסוימת.
לראות את נתוני המכירות בצורה סטטיסטית.
לסנכרן את המערכת עם קובץ אקסל.


לסיכום, עם מערכת ניהול אירועים אינטרנטית, תוכל לנהל ולתכנן את האירוע הבא שלך בצורה נוחה ויעילה גם יחד,

לעקוב אחרי התנהלות האירוע וליהנות ממשק ניהול חכם, מתוחכם ואפקטיבי.